اعتبار ویزای کاری دانمارک

دانمارک یکی از بهترین کشور‌های مهاجرتی است که سیستم اشتغال به کار افراد در آن بسیار قوی بوده و نرخ بیکاری را به کمترین میزان ممکن رسانده است. ارزش و اعتبار ویزای کاری کشور دانمارک بسیار بالا بوده و به افرادی که از این مدرک برخوردار هستند اجازه استفاده از تمام امکانات رفاهی را می‌دهد. کشور دانمارک به توسعه وضعیت اقتصادی اشتیاق زیادی نشان داده و هر ساله تعداد زیادی از افراد را برای کار در مشاغل مختلف موجود در این کشور فرا می‌خواند. طبق آمار و ارقام به دست آمده از منابع موثق اکثر افرادی که به کشور دانمارک مهاجرت می‌کنند، هدف خود را از سفر به این کشور کار در مراکز مختلف دانمارک بیان می‌کنند.
اگر شما نیز شرایط زندگی در یک کشور اروپایی را دارید و برای مهاجرت به دانمارک میل و اشتیاق از خود نشان می‌دهید، ویزای کاری دانمارک بهترین گزینه برای شما است.

دانمارک؛ مقصد مناسبی برای زندگی و کار

دانمارک یکی از کشور‌های فوق‌العاده پیشرفته از نظر اقتصادی، تحصیلی، درمانی و موارد مشابه است و موقعیت مناسبی برای کسانی که قصد کار در دانمارک را دارند، به شمار می‌آید. کشور دانمارک موقعیت مناسبی را برای کار افراد مختلف فراهم آورده و از افزایش نرخ بیکاری در این کشور جلوگیری می‌کند. درآمد کاری مشاغل مختلف در کشور دانمارک متوسط بوده و با هزینه امکانات رفاهی مختلف تطابق دارد. به همین دلیل برای کسانی که می‌خواهند از طریق کار در یک کشور اروپایی تمام هزینه‌های زندگی در این کشور را پرداخت کنند، دانمارک گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

 

اگر شما نیز به دنبال مقصد مناسبی برای اخذ ویزای کاری هستید، دانمارک گزینه مناسبی برای شما است. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است دلایل برتری کشور دانمارک برای اخذ ویزای کاری و زندگی در این کشور هستند:

• فرهنگی غنی و با تمدن

یکی از موارد بسیار مهمی که در هنگام سفر به این کشور افراد را شگفت‌زده می‌کند فرهنگ غنی حاکم در این کشور است. شهروندان دانمارکی تعصب خاصی روی فرهنگ خود دارند و احترام به آن را یکی از موارد ضروری می‌دانند.

• تطابق درآمد با هزینه‌های بالای زندگی

اگر بخواهیم به طور سطحی به هزینه‌های زندگی در دانمارک بیندیشیم به طور حتمی از مهاجرت به این کشور پشیمان خواهیم شد. در صورتی که زندگی در کشور دانمارک و پرداخت هزینه‌های زندگی برای افرادی که در یک موسسه معتبر کار می‌کنند بسیار ساده و آسان است.

• مکانی امن برای سرمایه‌گذاری

دانمارک یکی از بهترین کشور‌ها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید که از امنیت بالایی نیز برخوردار است. کسانی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند با مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری می‌توانند به سودآوری بزرگی دست پیدا کنند. همچنین افراد که دارای تمکن مالی نبوده ولی توانایی کار در مشاغل مختلف را دارند، با اخذ ویزای کاری دانمارک و اشتغال به کار در یکی از مراکز کاری این کشور می‌توانند حقوق بالای خود را صرف سرمایه‌گذاری کنند.

• سیستم حمل‌ونقل قوی و منظم

سیستم حمل‌ونقل قوی و پیشرفته در دانمارک یکی از بهترین امکانات رفاهی است که دولت این کشور برای آسایش شهروندان فراهم کرده و آن‌ها را به سرعت میان نقاط مختلف شهر جابه‌جا می‌کند. همچنین شهروندان دانمارکی از وسایل نقلیه شخصی استفاده کمی می‌کنند و به دلیل قیمت کم وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده از این سیستم را در اولویت خود قرار داده‌اند.

• اقتصاد قوی و بدون تورم

دانمارک یکی از بهترین کشور‌های توسعه یافته در جهان است که هیچ رکود و تورم اقتصادی در آن وجود ندارد. مردم این کشور با بهترین شرایط اقتصادی زندگی کرده و به آسانی هزینه امکانات رفاهی را می‌پردازند. دانمارک از نظر اقتصادی بهترین گزینه برای زندگی است که زندگی مطلوب را برای شهروندان خود فراهم می‌آورد.

• کادر درمان مجرب

دانمارک یکی از کشور‌های فوق‌العاده از نظر کادر درمان است. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این کشور سالانه تعداد زیادی بیمار را از نقاط مختلف جهان پذیرش کرده و با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و حرفه‌ای‌ترین پزشکان متخصص بیماری افراد مختلف را درمان می‌کنند.

• بیمارستان‌های پیشرفته و تجهیزات درمانی استاندارد

کشور دانمارک از نظر تجهیزات بیمارستانی بسیار پیشرفته بوده و مراکز درمان عالی دارد. تجهیزات بیمارستان‌های این کشور آنقدر زیاد است که پاسخگوی بیماری‌های مختلف و نادر است.

• آب‌ وهوای مطبوع

آب‌ وهوای مطبوع دانمارک یکی از بهترین مواردی است که این کشور را به محیطی مناسب برای زندگی و کار تبدیل کرده و به شهروندان حس خوبی را القا می‌کند.

انواع ویزا کشور دانمارک

• ویزای job offer دانمارک

ویزای جاب آفر دانمارک یکی از مجوز‌های مهم برای مهاجرت افراد از طریق کار است. متقاضیانی که قصد دریافت این ویزا را دارند باید قبل از مراجعه به سفارت قرارداد کاری را با یکی از شرکت‌ها و مجموعه‌های این کشور ببندند. سپس با در دست داشتن مدارک مربوطه برای اثبات ادعای خود از سفارت دانمارک نوبت گرفته و مراحل اداری ویزای خود را انجام دهند. این نوع ویزا به دو دسته ویزای کارت آبی دانمارک و ویزای کار دانمارک دسته‌بندی می‌شود که هر کدام خصوصیاتی را دارند.

• ویزای job seeker دانمارک

متاسفانه برخی افراد از راه دور قادر به جستجوی کار در دانمارک نیستند و باید به صورت حضوری برای جستجوی کار به این کشور مهاجرت کنند. در این مواقع دولت دانمارک به افرادی که قصد جستجوی کار در این کشور را دارند ویزای job seeker را پیشنهاد می‌کند که نسبت به ویزای جاب آفر پیچیدگی‌های بسیاری دارد. مدارک ضروری برای اخذ این ویزا تمکن مالی برای تامین هزینه‌های زندگی در مدت‌زمان جستجوی کار، سوابق شغلی و مدرک تحصیلی می‌شود.

• ویزای کاری لیست مثبت دانمارک

ویزای کاری لیست مثبت دانمارک برای افرادی که دارای مهارت‌های خاص هستند مناسب است. به عبارتی کسانی که مهارت‌های موردنیاز کشور دانمارک را به صورت حرفه‌ای می‌دانند، با دریافت یک پیشنهاد از شرکت‌های معتبر این کشور و با برخورداری از مدرک لیسانس می‌توانند این ویزا را تهیه کنند.

ویزای کاری طرح درآمد مشروط

همان‌طور که از نام این ویزا پیدا است دریافت ویزای کاری طرح درآمد مشروط دارای شرایطی است که به مدت نامحدودی به متقاضیان اجازه سفر به دانمارک را می‌دهد. در این نوع ویزا افراد باید از سوی شرکت‌های معتبر دانمارک دعوت به کار شده باشند و حدود ۹۹۰ کرون حقوق از آن‌ها دریافت کنند.

اخذ ویزای کار دانمارک پس از تحصیل

معمولا متقاضیان پس از تحصیل در دانمارک به دنبال پیشنهاد کاری در آن کشور هستند اما به این نکته باید توجه داشت که در سیاست ها و قوانین کار تمامی کشورها نیروی کار بومی نسبت به نیروی کار خارجی در اولویت هستند و فقط در شرایط خاصی مانند کمبود نیروی کار و حرفه و تخصص فرد خارجی مورد استقبال قرار می گیرند. که البته مهارت دانستن زبان کشور مقصد ( دانمارک ) کمک شایانی به اخذ ویزا می نماید.
پس توجه داشته باشید که دانستن زبان انگلیسی حتی در سطح پیشرفته جای  زبان دانمارکی را نخواهد گرفت اما در کل بهتر است که متقاضیان به هردو زبان انگلیسی و دانمارکی تسلط داشته باشند.

 

داشتن کار دانشجویی در دانمارک

دانشجویان به صورت پاره وقت هفته ای ۲۰ ساعت و همراهان آنها به صورت تمام وقت هفته ای ۴۰ ساعت می توانند مشغول به کار بشوند. که البته دانستن زبان دانمارکی برای اشتغال به کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دانشجویان می توانند هنگام تحصیل یا در محل دانشگاه  کار کنند که غالبا محدودیتی در تعداد ساعات کار در هفته ندارد اما در خارج از محیط دانشگاه اگرچه میزان درآمد بیشتر خواهد بود اما دانشجویان باید مجوز برای کار را دریافت کرده و تعداد ساعات کار نیز محدود می باشد.
محدودیت ساعات کاری در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است:
کارشناسی هفته ای ۲۰ ساعت
کارشناسی ارشد هفته ای ۲۰ ساعت
دکتری هفته ای ۳۰ ساعت

• ویزای کار مخصوص دانشجویان دکتری

این ویزا مخصوص دانشجویان دکتری است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های این کشور به جستجوی کار بپردازند و در یکی از شرکت‌های معتبر این کشور مشغول به کار شوند.

نحوه تبدیل کردن ویزای تحصیلی به ویزای کار دانمارک

همانطور که در مقالات ذکر شد دانشجویانی که از کشورهای دیگر برای تحصیل به دانمارک می روند از امکان کار حین تحصیل نیز از ساعت 20 تا 30 ساعت برخوردارند. که این کار نیمه وقت برای دو هدف اصلی انجام می شود:
تامین مقداری از مخارج تحصیلی و زندگی در دانمارک

کسب سابقه کاری در بازار کار دانمارک
سپس بعد از پایان یافتن دوره تحصیلی و اتمام اعتبار ویزای تحصیلی  افراد می توانند برای تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری دانمارک اقدام کنند. در واقع دانشجویانی که با اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه های دانمارک فارغ التحصیل شده اند می توانند با تمدید ویزای اقامت تحصیلی خود به مدت 6 ماه داخل کشور دانمارک به دنبال کار بگردند. دانشجویان ارشد و دکتری نیز بعد از پایان یافتن تحصیلشان از دانشگاه با دریافت کارت استقرارمیتوانند برای دریافت کارت اقامت اقدام کنند:
در نتیجه درخواست اقامت پس از تحصیل در دانمارک به دو طریق متفاوت می باشد:
تمدید ویزای اقامت دانشجویی تا 6 ماه برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی سپس جستجوی کار در دانمارک و درخواست ویزای کار در دانمارک و اقامت به محض یافتن پیشنهاد کاری
صدور کارت به همراه امتیاز کار در شرکت دانمارکی بدون نیاز به گرفتن ویزای اقامت جدید

• ویزای کار در تعطیلات

این ویزا به افراد با شرایط خاص تعلق می‌گیرد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به مدت ۱۲ ماه در کشور دانمارک کار کنند. این نوع ویزا به عنوان یک ویزای موقتی محسوب می‌شود و پس از پایان آن امکان تمدید مجدد وجود ندارد.

 

مدارک لازم برای ویزای کار دانمارک

لیست مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری متفاوت می باشد. که ارائه صحیح و کامل یا ناقص آن در موفقیت و شکست شما در اخذ ویزا تاثیر بسزایی دارد.
در این مقاله به مدارک لازم برای ویزای کار دانمارک می پردازیم.

اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و دو سری کپی از صفحه اول پاسپورت و سه صفحه خالی

کپی از تمام صفحات شناسنامه در صورت تغییر نام و صفحه توضیحات

ارائه گواهی تمکن مالی بین المللی که از سمت بانک صادر می شود به همراه ۳ ماه گردش حساب آخر برای دارندگان حساب های جاری

کپی از قرارداد سپرده های کوتاه مدت یا بلند مدت برای کسانی که حساب های سپرده دارند.

دو قطعه عکس ۳ در ۴ ( رنگی با زمینه روشن, تمام رخ و جدید )

مدارک تحصیلی شخص متقاضی همراه با ترجمه رسمی

بیمه درمانی

ارائه گواهی اشتغال بکار معتبر با مهر و امضا همراه با ترجمه رسمی

ارائه مدرک زبان معتبر در صورت نیاز

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

اخذ مجوز کار و ارزیابی مدارک از سمت وزارت بهداشت دانمارک

تکمیل فرم درخواست همراه با امضا

مدارک پزشکی و بیمه بهداشتی معتبر

گواهی سلامت روان

 

مزایای اخذ ویزای کاری دانمارک

امروزه کشور دانمارک به یکی از مقاصد مورد توجه مردم برای مهاجرت تبدیل شده است. مزایای زیادی که اخذ ویزای کاری کشور دانمارک به دنبال دارد، بسیاری از افراد را برای اخذ این ویزا مشتاق کرده است. شما در این بخش می‌توانید مزایای اخذ ویزای کاری کشور دانمارک را به طور کامل مشاهده کنید.
• ویزای کاری کشور دانمارک بهترین راه برای مهاجرت به این کشور است و هزینه کمتری را نسبت به روش‌های مشابه به دنبال دارد. این ویزا از اعتبار بالایی برخوردار است و به متقاضی اجازه می‌دهد تا از تمامی امکانات دانمارک استفاده کند.
• یکی از مزایای بسیار خوب ویزای کاری دانمارک این است که متقاضی اجازه دارد تا به کشور‌های حوزه شینگن سفر کند.
• اخذ اقامت دائم دانمارک کار بسیار سخت و پردردسری است ولی در صورتی که متقاضیان ویزای کاری این کشور را دریافت کنند، پس از مدتی از شروع کار با مراجعه به سفارت دانمارک می‌توانند درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم به ثبت برسانند.
• با اخذ ویزای کاری دانمارک افرادی که قصد مهاجرت خانوادگی به این کشور را دارند، در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه کم می‌توانند به هدف خود برسند.
• با اخذ ویزای کاری کشور دانمارک افراد می‌توانند از تمام امکانات رفاهی که دولت این کشور برای شهروندان خود در نظر گرفته است، استفاده کنند.
• درآمد‌های مشاغل مختلف در دانمارک بسیار بالا بوده و جوابگوی هزینه گران امکانات رفاهی مختلف است.

وضعیت کار و درآمد در دانمارک

اگر شما نیز قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی برای کار در این کشور را دارید باید این نکته را عنوان کنیم که تصمیم درستی گرفته‌اید؛ زیرا کشور دانمارک از نظر شغلی عالی بوده و نرخ بیکاران در این کشور بسیار کم است. هزینه های زندگی در دانمارک به‌صورتی است که افراد با هر درآمدی که دارند قادر به پرداخت آن خواهند بود و این موضوع به دلیل اقتصاد قدرتمند و نرخ کم تورم در این کشور است. البته شهروندان این کشور هر ساله باید هزینه‌ای را برای پرداخت مالیات به دولت کنار بگذارند که مقدار زیادی نخواهد بود.
دولت دانمارک به توسعه حوزه کاری خود اهمیت زیادی می‌دهد و هرساله اقدام به جذب تعداد زیادی نیروی ماهر بومی و غیر بومی می‌کند. به عبارتی سالانه تعداد زیادی از افراد در کشور‌های مختلف در راستای زندگی و کار در کشور دانمارک درخواست ویزای مهاجرتی به این کشور را می‌دهند. میزان درآمد شهروندان در کشور دانمارک بسیار متغیر بوده و تنها موردی که به صورت صد‌در‌صدی می‌توان درباره درآمد افراد عنوان کرد تطابق میزان هزینه های زندگی در دانمارک با درآمد افراد است.

 

شرایط اخذ ویزای دانمارک

همان‌طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم برای اخذ ویزای دانمارک متقاضیان باید شرایطی را داشته باشند تا دولت این کشور با درخواست آن‌ها موافقت کند.

مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است مجموعه شرایطی هستند که برای اخذ ویزای کشور دانمارک بسیار مهم است.

• اشتغال به کار در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی

ویزای کاری در کشور دانمارک به دو نوع جاب آفر و جاب سیکر دسته‌بندی می‌شود که در هر دو مورد متقاضی باید مدرکی موثق را برای اثبات کار در شرکتی مرتبط با رشته تحصیلی به سفارت این کشور ارائه داده و از آن‌ها درخواست اخذ ویزای کاری این کشور کند.

• برخورداری از سابقه کاری

افرادی که برای دریافت ویزای کاری دانمارک اقدام می‌کنند باید حتما از سابقه کاری مرتبط با رشته برخوردار باشند. همچنین مدت زمان سابقه کاری برای اخذ این مدرک باید بالای سه سال باشد. این کار به دولت دانمارک ثابت می‌کند که متقاضیان در رشته تحصیلی خود حرفه‌ای بوده و آمادگی کار را دارند.

• مدرک زبان

یکی از مشکل‌ترین شرایطی که دولت دانمارک برای صدور ویزای کاری این کشور تعیین کرده مدرک زبان است. همچنین مدارک زبانی که متقاضیان به سفارت این کشور ارائه می‌دهند، باید از یک مقدار مشخص بیشتر باشد تا مورد قبول واقع گردد. مدرک زبان دانمارکی و انگلیسی ثابت می‌کند که افراد بدون هیچ مشکلی در محیط کار یا زندگی می‌توانند کار‌های خود را انجام دهند.

نکات و شرایط در خصوص اخذ ویزای کار دانمارک

حداقل سن مورد نیاز برای کار در دانمارک ۱۸ سال به بالا می باشد، همچنین داشتن تخصص و حرفه در لیست مشاغل مورد نیاز.
داشتن اخرین مدارک تحصیلی، پیشنهاد شغلی از سمت کارفرما در دانمارک، گواهی اشنغال بکار
اکثر رشته ها در زمینه فنی و مهندسی، پزشکی، مدیریت و صنعت ،امورمالی مشاغلیست که از سمت دانمارک مورد نیاز می باشد.
پزشکانی که متقاضی کار در دانمارک هستند باید مدارک تحصیلی خود را با سیستم آموزش پزشکی کشور دانمارک تطبیق داده و با دانستن زبان دانمارکی نسبت به ویزای کار دانمارک اقدام کنند.
با پیدا کردن فقط کارفرما از دانمارک اخذ ویزای کار دانمارک کمی مشکل است زیرا شغل آن شخص باید حتما در لیست مشاغل اعلام نیاز دانمارک باشد تا از طریق سفارت موفق به اخذ ویزا شود.
مجوز کار پزشکان خارج از محدوده به این صورت است که  پزشکان و دندانپزشکان باید مدارک خود را در کشور مقصد معادل سازی کنند و با یادگیری زبان دانمارکی و گذراندن کارآموزی به عنوان پزشک یا دندانپزشک برای دریافت مجوز کار اقدام کنند.

مهاجرت کاری به دانمارک

امروزه مهاجرت به امری رایج در کشور ما تبدیل شده و افراد بسیاری سالانه برای زندگی در کشورهای پیشرفته اقدام می‌کنند. در میان مقصدهای مهاجرتی، همواره اسم کشور پیشرفته دانمارک به چشم می‌خورد. اگر قصد مهاجرت به دانمارک را دارید،‌ بد نیست که بدانید این کشور سالانه، نیروی‌های مجربی را برای توسعه کشور خود می‌پذیرد.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در چند سال گذشته نرخ آمار بیکاری در دانمارک زیر 5% بوده که میزان بسیار کمی به‌شمار می‌رود. از مهم‌ترین مزیت‌های این روش مهاجرت هم می‌توان به ویزای همراه آن اشاره کرد. شما می‌توانید با همسر و فرزندان زیر 18 سال خود به این کشور مهاجرت کنید و از زندگی‌ای مناسب برخوردار شوید.

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک در سال 2022 کدام‌اند؟

دانمارک نیز مانند هر کشور دیگری، سالانه لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می‌دهد که شامل شغل هایی است که این کشور در آن ها دچار کمبود نیرو است. لذا اطلاع از این لیست مشاغل می‌تواند در انتخاب یک شغل مناسب شما را راهنمایی کند. به غیر از لیست مشاغل می‌توانید از طریق آگهی کار و کاریابی در دانمارک نیز شغل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

لیست مشاغل دانمارک برای جبران کمبود نیرو

رشته های مهندسی

فناوری اطلاعات و ارتباطات

علم زندگی

خدمات پزشکی و بهداشتی

تجارت و امور مالی

 

حداکثر و حداقل حقوق در دانمارک چقدر است؟

حداکثر و حداقل حقوق در دانمارک به عوامل مختلفی وابسته است که از آن جمله می‌توان به شغل، محل کار یا شرکت، شهر محل کار و رتبه شغلی اشاره کرد. در زیر می‌توانید حداقل حقوق در دانمارک برای برخی از مشاغل مورد علاقه و مورد توجه متقاضیان خارجی را ببینید. حقوق کار دانشجویی در دانمارک نیز بسته به شغل و ساعات کاری متفاوت خواهد بود.

بالاترین میزان حقوق در دانمارک 181.000 DKK و پایین‌ ترین میزان حقوق در دانمارک 10.300 DKK است.
افراد در هر شعلی با توجه به تجربه کاری و نوع وظایفی که دارند حقوق متفاوتی را دریافت خواهند کرد.
میزان سابقه کاری در تعیین میزان حقوق دریافتی در دانمارک بسیار اهمیت دارد.

رابطه میان سابقه کاری و درصد افزایش حقوق دریافتی

متقاضانی که بین 2 تا 5 سال سابقه کاری دارند، 32% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که کمتر از 2 سال سابقه کاری دارند.

متقاضیانی که بین 5 تا 10 سال سابقه کاری دارند، 36% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که کمتر از 5 سال سابقه کاری دارند.

متقاضیانی که بین 10 تا 15 سال سابقه کاری دارند، 21% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که کمتر از 10 سال سابقه کاری دارند.

متقاضیانی که بین 15 تا 20 سال سابقه کاری دارند، 14% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که کمتر از 15 سال سابقه کاری دارند.

متقاضیانی که بیشتر از 20 سال سابقه کاری دارند، 9% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که کمتر از 20 سال سابقه کاری دارند.

از طرفی مدارج تحصیلی نیز تأثیر زیادی روی میزان حقوق دریافتی دارد.

رابطه میان مدرک تحصیلی و درصد افزایش حقوق دریافتی

متقاضیانی که دیپلم یا مدرک فنی حرفه ای دارند، 17% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که دیپلم ندارند.

متقاضیانی که مدرک لیسانس دارند، 24% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که مدرک دیپلم دارند.

متقاضیانی که مدرک فوق لیسانس دارند، 29% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که مدرک لیسانس دارند.

متقاضیانی که مدرک دکتر دارند، 23% بیشتر از کسانی حقوق دریافت می‌کنند که مدرک فوق لیسانس دارند.
جالب است بدانید که در دانمارک در مورد یک شغل کاملاً مشابه، مردان 4% بیشتر از زنان حقوق دریافت می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *